TOP TEN kierunku ZARZĄDZANIE i NOWE MEDIA

  1. Innowacyjne specjalności – Hit Programowy 2017/2018 –

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BIZNESIE

  1. 70% programu realizowanego przez praktyków i ekspertów branżowych
  2. Nowe rozwiązania metodyczne – łączymy naukę z biznesem
  3. Kadra z pasją – nauczyciele akademiccy BWS im. J. Tyszkiewicza
  4. Samodzielne projektowanie – kształcenie metodą tutoringu
  5. Projektowanie wirtualnej rzeczywistości – OKULUS RIFT
  6. Współpraca z podmiotami biznesowymi: MOKATE S.A., GRUPA MASPEX – Wadowice

oraz  z Parkiem Przemysłowo-Technologicznym PORCELANA ŚLĄSKA PARK

  1. Specjalny i dedykowany program praktyk zawodowych,
  2. Program stypendialny najlepsi mogą liczyć na zatrudnienie
  3. Wizyty studyjne w renomowanych ośrodkach

 

KIERUNEK: ZARZĄDZANIE I NOWE MEDIA

Studenci w ciągu trzech lat nauki są zobowiązani do realizacji, poza przedmiotami specjalnościowymi, poniższych przedmiotów:

 

Przedmioty ogólne:

  1. Zarządzanie i przedsiębiorczość – 60h*
  2. Ekonomia – 20h
  3. Prawo – 20h
  4. Statystyka – 20h
  5. Socjologia – 20h
  6. Finanse i rachunkowość- 30h
  7. Informatyka w zarządzaniu- 30h
  8. Język obcy – do wyboru j. angielski lub j. niemiecki – 120h

 

Przedmioty kierunkowe:

  1. Marketing i analiza rynku – 75h
  2. Komunikacja w biznesie – 20h
  3. Promocja i reklama – 30h
  4. Psychologia biznesu – 30h
  5. Public relations – 20h
  6. Techniki i metody negocjacji – 30h
  7. Technika i organizacja sprzedaży – 20h
  8. Seminarium dyplomowe – 60h

 

Wspólny przedmiot specjalnościowy: Media społecznościowe i marketing internetowy – 20 h  (Koncepcja Web. 2.0. Rola kanałów social media w strategii komunikacji marki. Identyfikacja grupy docelowej. Umiejscowienie poszczególnych social media na mapie ekosystemu marki. Działania cross – channelowe i cross – mediowe oraz storytelling, w tym transmedia storytelling. Akywizacja odbiorców i konkursy konsumenckie.)

* podane ilości godzin odnoszą się do całościowego trzyletniego okresu kształcenia

 

Organizacja studiów na kierunku Zarządzanie i Nowe Media

Specjalności

Forma

Czas trwania Studia Uzyskany tytuł
Grafika komputerowa w reklamie

Stacjonarna / Niestacjonarna

3 lata (6 sem.)

STACJONARNE:

Studia stacjonarne są organizowane przez trzy dni w tygodniu: poniedziałek, czwartek i co druga sobota.

NIESTACJONARNE:

są organizowane w weekendy (sobota, niedziela) 2 spotkania w miesiącu.

 Licencjat

Media społecznościowe w biznesie

 

EKSPERCI BRANŻOWI

Bartosz Szczur

Dyrektor Generalny Biznes Unit Turcja, Maspex, specjalista ds. zarządzania i przedsiębiorczości.

Łukasz Wala

Ekspert z obszaru reklamy i marketingu oraz mediów społecznościowych.

Kuba Nagórski

Ekspert z dziedziny mediów społecznościowych.

Joanna Łodziana-Grabowska

Ekspert z zakresu marketingu, promocji, reklamy i  badań marketingowych.

Kamil Bargiel (CEO SentiOne)

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Rachunkowość.

Daniel Kędzierski CEO FastTony.es

Przedsiębiorca z czternastoletnim doświadczeniem.

Magdalena Daniłoś

CEO agencji marketingowej OFFON Agency

Beata Będkowska

Absolwentka Wydziału Grafiki Projektowej Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.

Darek Łęczycki

Pasjonat nowych mediów, Game Art-u oraz motion design-u.

Aleksandra Kandzia-Ulrych

Ekspert z zarządzania, przedsiębiorczości, prawa pracy i gospodarczego.