W skład wyprawki wchodzą:

  • Fartuszek kosmetyczny z wyszytym logo Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza.

Wygodny fartuszek, o wygodnym w użytkowaniu i eleganckim kroju, wykonany z trwałej i przewiewnej tkaniny. Bardzo łatwy w czyszczeniu. Szyty na miarę. Nadaje się do prania w wysokich temperaturach: 90 ℃– 95℃. Gramatura tkaniny to 180 g/m2.

  • Tunika 

wygodna, miękka tunika, przeznaczona do zabiegów kosmetycznych, wykonana z wysokiej jakości materiału. Elastyczna gumka zapewnia dopasowanie do ciała.

  • Opaska kosmetyczna frotte 

miękka frottowa opaska, o gramaturze 200 – 300 g/m2, służąca do przytrzymywania włosów podczas zabiegów kosmetycznych.

  • Prześcieradło 100×200

prześcieradło białe 100×200 o 100% zawartości bawełny, do prania w temperaturze 95 ℃

  • Zestaw ręczników frotte z wyszytym logo Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza

wysokiej jakości ręczniki w różnych rozmiarach niezbędne przy wykonywaniu zabiegów kosmetycznych.

 

Zajęcia praktyczne na kierunku kosmetologia odbywają się przy wykorzystaniu profesjonalnych kosmetyków stosowanych w gabinetach kosmetycznych. Pracujemy na następujących markach kosmetyków:

 

Firma Bielenda zajmuje się produkcją najwyższej jakości kosmetyków opartych na naturalnych składnikach aktywnych zarówno do pielęgnacji twarzy jak i ciała. Firma Bielenda  łączy bogactwo roślinnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami technologii i kosmetologii co pozwala na produkowanie kosmetyków o najwyższych parametrach skuteczności, przy jednoczesnym zachowaniu restrykcyjnych norm jakości i bezpieczeństwa. Firma zaopatruje w swoje profesjonalne produkty gabinety kosmetyczne, szkoły, ośrodki odnowy biologicznej oraz Wellness & Spa na na polskim rynku kosmetycznym jak również na rynkach zagranicznych.

Bielenda Professional wspiera Uczelnię przy realizacji zabiegów z udziałem modeli zewnętrznych, a przede wszystkim jest jednym z głównych sponsorów kolejnych Kongresów Kobiet organizowanych co roku przez Uczelnię. Ponadto nasze Studentki mają możliwość zapoznania się z nowościami marki np. Microbiome, Shape Architect, Reti-Power2 VC na dodatkowych spotkaniach szkoleniowo-warsztatowych organizowanych przez Uczelnię.

„Natura jest źródłem piękna” to motto marki Norel Dr Wilsz, producenta między innymi specjalistycznych preparatów do głębokiej eksfoliacji opartej na 50% kwasie migdałowym, z której to linii Uczelnia korzysta na zajęciach praktycznych.

„Natura jest źródłem piękna” to motto firmy, które od lat jest realizowane poprzez unikalne receptury kosmetyków z wykorzystaniem naturalnych składników aktywnych, skutecznie wspierających skórę w jej procesach regeneracji.

 

 

Wrocławska firma kosmetyczna CLARENA oferuje wysokiej klasy kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała oraz stóp i dłoni.   Firma Clarena przywiązuje dużą wagę do innowacyjności własnych produktów, śledzi trendy w światowej kosmetyce i wybiera te nowości, które zaspokoją wymagania Klientek. To właśnie dzięki Clarenie Polki mają dostęp do światowych hitów kosmetologii. Clarena została uhonorowana tytułem Eksperta Urody przyznanym przez branżowe czasopismo LNE&SPA. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że przyznali je czytelnicy magazynu i uczestnicy Kongresu LNE&SPA.

 

 

 

KRYOLAN od ponad 70 lat tworzy unikatowe kosmetyki kolorowe w oparciu o własne badania, receptury i unikatowe rozwiązania. Specjalnością marki są produkty i akcesoria do charakteryzacji oraz wysokiej klasy pędzle do makijażu. „Makijaż to nauka” to motto marki, z którym nie sposób się nie zgodzić. Marka KRYOLAN jest patronem pracowni wizażu naszej Uczelni.