5-2-1024x685

W skład wyprawki wchodzą:

  • Fartuszek kosmetyczny z wyszytym logo Bielskiej Wyższej Szkoły im. J. Tyszkiewicza
    Wygodny fartuszek, o oryginalnym, wygodnym w użytkowaniu i eleganckim kroju, wykonany z trwałej i przewiewnej tkaniny. Bardzo łatwy w czyszczeniu. Indywidualnie dopasowywany do każdego studenta. Charakteryzuje się wysoką temperaturą prania: 90 st. C – 95 st. C. Gramatura tkaniny to 180 g/m2.
  • Tunika
    Wygodna, miękka tunika, przeznaczona do zabiegów kosmetycznych, wykonana z wysokiej jakości materiału. Elastyczna gumka zapewnia dopasowanie do ciała.
  • Opaska kosmetyczna frotte
    Miękka frottowa opaska, o gramaturze 200 – 300 g/m2, służąca do przytrzymywania włosów podczas zabiegów kosmetycznych.
  • Prześcieradło 100×200
    Prześcieradło białe 100×200 o 100% zawartości bawełny, do prania w temperaturze 95 st.C.

Zajęcia praktyczne na kierunku kosmetologia odbywają się przy wykorzystaniu profesjonalnych kosmetyków stosowanych w gabinetach kosmetycznych. Pracujemy na następujących markach kosmetyków:

 

Firma Bielenda zajmuje się produkcją najwyższej jakości kosmetyków opartych na naturalnych składnikach aktywnych zarówno do pielęgnacji twarzy jak i ciała. Firma Bielenda  łączy bogactwo roślinnych składników aktywnych z najnowszymi osiągnięciami technologii i kosmetologii co pozwala na produkowanie kosmetyków o najwyższych parametrach skuteczności, przy jednoczesnym zachowaniu restrykcyjnych norm jakości i bezpieczeństwa. Firma zaopatruje w swoje profesjonalne produkty gabinety kosmetyczne, szkoły, ośrodki odnowy biologicznej oraz Wellness & Spa na na polskim rynku kosmetycznym jak również na rynkach zagranicznych.

Bielenda Professional wspiera Uczelnię przy realizacji zabiegów z udziałem modeli zewnętrznych, a przede wszystkim jest jednym z głównych sponsorów kolejnych Kongresów Kobiet organizowanych co roku przez Uczelnię. Ponadto nasze Studentki mają możliwość zapoznania się z nowościami marki np. Microbiome, Shape Architect, Reti-Power2 VC na dodatkowych spotkaniach szkoleniowo-warsztatowych organizowanych przez Uczelnię.

„Natura jest źródłem piękna” to motto marki Norel Dr Wilsz, producenta między innymi specjalistycznych preparatów do głębokiej eksfoliacji opartej na 50% kwasie migdałowym, z której to linii Uczelnia korzysta na zajęciach praktycznych.

„Natura jest źródłem piękna” to motto firmy, które od lat jest realizowane poprzez unikalne receptury kosmetyków z wykorzystaniem naturalnych składników aktywnych, skutecznie wspierających skórę w jej procesach regeneracji.